Zakelijke markt

Bij het ontvangen van bezoekers wilt u een goede indruk maken. Op hun ‘reis’ door uw bedrijf zijn er diverse kansen om die indruk te vestigen:

  • Bezoekers welkom heten bij de al dan niet bemande receptie;
  • Tijdens het wachten op uw medewerker relevante informatie tonen van de branche waarin uw bezoeker werkzaam is;
  • Op de afdelingen waar u langskomt onderweg naar de vergaderkamer informatie tonen waar uw organisatie zich mee bezighoudt.
  • Op het scherm bij de deur van de vergaderkamer tonen dat de vergadering ingepland is en inchecken voor de vergadering;
  • In de vergaderkamer zelf op het presentatiescherm tonen dat de vergadering ingepland is, wat de eindtijd is, wie er nog meer uitgenodigd zijn en welke voorzieningen er besteld zijn bij het boeken van de vergadering.
  • Na de vergadering feedback vragen om de service in de toekomst nog beter te maken
Ook als uw medewerkers op zoek zijn naar een vergaderruimte voor een ad hoc meeting kunnen zij in één oogopslag zien waar nog een vrije ruimte is en tot hoe laat deze beschikbaar is.

Het Inavv platform is een uiterst krachtig middel voor interne communicatie. Zie het als een intern TV kanaal waarbij ieder beeldscherm een individuele uitzending heeft en alleen die informatie toont die voor die specifieke locatie op dat specifieke moment relevant is.

Medewerkers die goed geïnformeerd worden zullen beter gemotiveerd zijn en efficiënter zijn in hun werkzaamheden. Communiceer uw KPI’s, producten- of diensten-aanbod en bedrijfsbeleid effectief met uw medewerkers, bezoekers en klanten over meerdere locaties en tijdzones met Inavv.

Verhoog de loyaliteit van uw medewerkers door zakelijke berichten uit te zenden en stel hen in staat te reageren op uw social media streams.

Een aantal voorbeelden:

  • Kwaliteit management, KPI’s in de vorm van grafieken en visuals
  • HR, nieuwe collega’s, jubilarissen, etc.
  • Wagenparkbeheer, info over eventueel beschikbare lease auto’s, verkeersinfo en alternatieve routes
  • Marketing, nieuwe producten, info over beurzen,
  • Sales afdelingen, aansprekende nieuwe projecten en klanten
  • Bedrijfsrestaurant, menu van de dag / speciale aanbiedingen
  • Facility management, huishoudelijke (interne) mededelingen

Binnen ons Content Management Systeem (CMS) krijgen alle afdelingen een eigen account waardoor ze eenvoudig en efficiënt hun content aan kunnen passen. Daar waar mogelijk wordt gekoppeld met bestaande systemen zodat content automatisch wordt aangepast.