Ruimtereservering

Het Inavv platform biedt diensten op het gebied van innovatief ruimtebeheer. Met de verschillende apps en webdiensten van Inavv is het mogelijk om snel een beschikbare ruimte te vinden, collega’s op te zoeken, in te checken of een ruimte te reserveren. Het gebruik van Microsoft outlook en Google Calendar voor het reserveren en plannen van uw ruimtes is ook mogelijk. Het boekingssysteem van Inavv is optioneel te koppelen met uw bestaande reserveringssysteem of facilitair management systeem.

Slim boeken

Slim een kantoor of vergaderplek boeken ? Ons platform maakt het boeken van uw conferentieruimtes en bedrijfsmiddelen supereenvoudig: via mobiel, tablet , desktop of interactieve signage oplossingen. Gebruikt u Microsoft Exchange voor uw resource boeking? Dat is mooi, we zijn volledig geïntegreerd met Microsoft Exchange, Google Calendar en andere kalender applicaties. Probeer het zelf !

Wayfinding

Binnen ons platform kunt u ook gebruik maken van ons indoor navigatiesysteem op basis van Wifi punten, iBeacons en location based services. Hierdoor kunt u niet alleen een ruimte reserveren maar deze ook op een eenvoudige manier vinden via uw device.

Real time bezetting

Wij bieden real-time bezettingsbewaking op stoel-, kamer of verdiepingsniveau. Precies wat u nodig heeft. Integratie met onze zakelijke signage oplossingen biedt eindeloze mogelijkheden in het begeleiden van mensen rondom hun werkplek.

Mobiele boeking App

De Inavv mobiele booking app is een innovatieve dienst waarbij gebruikers van Inavv via een mobiele app gemakkelijk een vrije werkplek of vergaderruimte kunnen vinden en reserveren. Via de app checken ze in op een locatie waardoor het gebruik gemakkelijk kan worden bijgehouden voor. Uw werknemers kunnen elkaar eenvoudig vinden en u krijgt inzicht in het gebruik van ruimtes.

Admin applicatie

De Admin applicatie verleent u toegang tot de backoffice van de verschillende applicaties. Afhankelijk van de gekozen producten kunt u via Admin uw locaties beheren, reserveringen bekijken en goedkeuren, facturen verzenden en de on-line presentatie van uw locatie beheren. Admin integreert naadloos met gangbare financiële- en facility systemen.

Integratie

Productkenmerken:

• Beschikbaar voor zowel iOS als Android telefoons
• Inchecken (optie) door scannen QR code, handmatige invoer, NFC of iBeacon
• Reserveren
• Interactieve plattegrond
• Wie zijn er aan het werk – zoek gemakkelijk je collega’s op
• Feedback: hoe heb je je werkplek / vergaderruimte ervaren?
• Privacy by design
• Raadplegen gebruiksgeschiedenis
• Volledig te integreren binnen overige diensten van Inavv